De astăzi popularul browser de internet Chrome a introdus un update Ad-Blocking, care practic va bloca reclamele agresive sau pe cele postate în formatele neagreate de Google şi organizația Coalition for Better Ads, dar şi mesajele publicitare considerate intruzive.
Printre reclamele pe care Chrome le va bloca sunt cele de tip pop-up, cu filmulețe care au sunet şi ocupă mai mult de 30% din ecran.
Reclamele vor fi blocate numai după o prealabilă notificare din partea Google, către site-urile care conțin astfel de reclame. Site-urile avertizate vor avea timp 30 de zile să se conformeze noilor reguli impuse de Google, în caz contrar, sistemul va bloca automat conținutul neadcvat.
Această schimbare este aplicată pentru a îmbunătăţi experienta utilizatorilor de pe mobil cât şi pentru cei ce folosesc browserul în varianta PC.
Deşi update-ul a fost salutat de utilizatori, companiile vizate de noile restricții vor suferi pierderi şi vor trebui să-şi regândească metodele de promovare în mediul online.
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.