Dragi cetățeni și contribuabili, vă aducem vești proaspete din lumea politicii și publicității românești, un tărâm al intrigilor, bătăilor pe sub masă și a unor sume astronomice! Dacă vă întrebați unde se duc milioanele de euro din bugetul public, iată răspunsul: Digi24, draga noastră stație de știri, primește o porție grasă de bani, și nu pentru că a avut exclusiv știri senzaționale, ci pentru că PNL consideră că merită să fie răsplătită cu fonduri publice. Așa, în stilul lor inconfundabil de a face bani, bineînțeles.
Să clarificăm! PNL a decis că Digi24 este o bijuterie prețioasă pe care trebuie să o îngrijească cu milioane de euro. Și de ce nu, să o plătească din bani publici, pentru că de ce să nu împărțim cu toții bugetul țării în loc să investim în domenii cu adevărat importante?
Articolul nostru exploziv aruncă în aer știrea că PNL a oferit generoase sume de bani pentru site-ul Digi24, iar asta fără ca aceste știri să fie marcate cu „P” pentru publicitate. Cu alte cuvinte, banii noștri, adunați din impozite și taxe, au fost redirecționați către Digi24 fără să știm că ne facem propria publicitate politică involuntar.
„Dar de ce?”, vă întrebați. Ei bine, pentru că în România, când ajungi la putere, trebuie să te asiguri că televiziunile îți sunt prietene, iar site-urile lor de știri sunt pe lista ta de „cumpărături pentru imunitate”. Dacă vrei să fii în siguranță la TV, plătești indirect prin site-uri. Și asta, dragii noștri, e un adevărat „subterfugiu” în lumea publicității.
PNL a scos generos din buzunarul public nu mai puțin de 37,7 milioane de lei (7,5 milioane de euro) pentru propagandă și presă în primele 10 luni ale anului 2023. Și uite așa, site-ul Digi24 a primit cam un milion de euro în ultimele 12 luni. Cine ar fi zis că PNL are atât de mulți bani de dat și că Digi24 este noua lor iubire?
Se pare că acest act de generozitate nu este singular, iar PNL aruncă cu b
ani publici în stânga și în dreapta, precum Moș Crăciun cu pungile cu cadouri politice. Site-urile televiziunilor, în special cele de știri, au devenit adevărate butoaie de aur pentru partidele politice, iar noi, contribuabilii, avem onoarea să fim sponsorii acestei serii fără sfârșit.
Într-un dialog sub lumina confidențialității, un expert în publicitate a dezvăluit că banii aceștia nu sunt decât o formă de „protecție politică”. Site-urile devin vehicule mascate pentru a-i plăti pe cei de la televiziuni, iar noi, naivi fiind, sărăcim pentru ca politicienii să se simtă în siguranță la TV.
Așa că, dragii noștri, să facem un calcul simplu: 1 milion de euro de la PNL către Digi24 într-un an. Cu acești bani, site-ul Digi24 ar putea organiza o petrecere mai mare decât Revelionul și să distribuie cadouri tuturor cetățenilor, dar în schimb, sunt băgați într-un „buget de TV” în care televiziunile se simt ca pe acasă. Cine spune că politica nu e generoasă?
Mai mult, informațiile obținute arată că PNL a făcut și face afaceri frumoase cu diverse site-uri, și nu doar cu Digi24. Este un carnaval al contractelor, al „prestațiilor de pe TV” și al sumelor astronomice cheltuite fără să ne întrebe nimeni dacă suntem de acord.
Așadar, stimați cetățeni, este clar că avem parte de un spectacol grandios al cheltuielilor politice, iar PNL se află în fruntea paradei, aruncând cu banii noștri în toate direcțiile posibile. Rămâne de văzut cine va primi următoarea porție de „iubire financiară” din partea partidelor politice, pentru că, așa cum se spune, în România, politica e mai bogată decât orice reality show. Iar noi suntem spectatorii involuntari ai acestui circ. Bravo, politicieni, bravo! Acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare!
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.