An de an, în această perioadă, impresionanta navă își face apariția în apropierea malurilor Dunării. Nava este destinată activității de balizaj naval. Pentru evitarea pierderilor balizelor pe timp de iarnă, datorită sloiurilor de gheață care se formează, balizele sau geamandurile în termeni populari, sunt scoase la ,,iernat,,. Pe întregul parcurs navigabil al fluviului, şenalul este balizat după sistemul lateral, care indică poziţia limitelor sale în raport cu drumul unei nave care urmează şenalul. În prezentul Regulament, termenii “dreapta” şi “stânga” pentru limitele şenalului şi malurilor, se înţeleg pentru o navă care înaintează spre aval.
Nava Semnal 1 împreună cu 2,3 și 4 au înlocuit la sfârșitul anilor’80 vechile nave de semnalizare: Delta, Muscel, Tg.Mureș, Giurgiu, Cetatea, Mărășești.
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.