DN 57 este șoseaua ce leagă sudul județului Caraș-Severin de vestul țării, șosea pe care CNADR -ul nu a făcut altceva în ultimii 20 de ani decât să o peticească pe ici pe colo. Clisura Dunării este zona cea mai afectată din cauza stării proaste a drumului, orașul Moldova Nouă fiind de departe cel mai afectat. Turismul din Clisură, de la Moldova Nouă și până la Orșova, are de suferit din această cauză iar în ultimii 3-4 ani transportatorii de cereale au de suferit tot din această cauză, Moldova Nouă fiind acum unul din porturile preferate de către marii agricultori din vestul țării și, nu în ultimul rând, transportul de călători .Cu toate aceste neajunsuri create de starea proastă a drumului nici în acest an șoseaua nu a intrat în reabilitare completă, singura porțiune care a fost reabilitată este Naidăș-Radimna (Piatra Albă) pe o porțiune de 12 km, porțiune de șosea betonată în urmă cu circa 40 de ani. În urmă cu 4 ani pe o porțiune din acest drum, din informațiile noastre, a fost aplicat un ,,slam,, special pentru șosele betonate, program pilot în vederea reabilitării complete pentru a vedea dacă acest material corespunde traficului intens. Și, probabil că rezultatele au fost pozitive, aspect care a condus la reabilitarea completă a zonei Piatra Albă porțiune de drum pe care acum se poate circula civilizat și în condiții optime.
Cărășanul
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.