Primăria Municipiului Reșița organizează, la sediul din Reșița, Piaţa 1 Decembrie 1918 nr. 1A,
județul Caraș–Severin, concurs de recrutare, în data de 23.01.2024, pentru ocuparea a 2(două) funcții
publice de execuție vacante la Direcția Impozite și Taxe din cadrul Primăriei Municipiului Reșița, după cum
urmează:
– inspector clasa I grad profesiuonal asistent – Compartimentul persoane fizice;
– inspector clasa I grad profesional principal – Compartimentul impozite și taxe zona govândar
persoane fizice.
Condiții de participare la concurs:
Condiţii generale: candidaţii trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și
completările ulterioare, cu excepția atestării stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică organizată
prin intermediul unităților specializate acreditate:
Condiţii specifice pentru funcția publică de execuție de inspector clasa I grad profesional principal:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechimea în specialitatea studiilor absolvite : 5 ani.
Condiţii specifice pentru funcția publică de execuție de inspector clasa I grad profesional asistent:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechimea în specialitatea studiilor absolvite : 1 an.
Instituţia publică şi termenul la care se depun dosarele de înscriere:
Dosarele se depun la Primăria Municipiului Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1A, la Serviciul
Gestionarea Resurselor Umane, Salarizare, în termen de 20 zile de la publicarea anunţului, în
conformitate cu art. 49 și art. 156 din Hotărârea de Guvern nr. 611/2008, pentru aprobarea normelor
privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările
ulterioare, respectiv în perioada 21.12.2023–09.01.2024.
Dosarul de înscriere la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice vacante trebuie să
conţină, potrivit art. 49 din Hotărârea de Guvern nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare,
în mod obligatoriu, următoarele documentele:
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor
specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să
ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau
pentru exercitarea profesiei;
DIRECȚIA BUGET, FINANȚE–CONTABILITATE, RESURSE UMANE
Serviciul Gestionarea Resurselor Umane, Salarizare
Adresa: Piața 1 Decembrie 1918 Nr. 1A, Tel./Fax: 0255/221677 / 0355/080288,
E–mail: resurse.umane@primariaresita.ro
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior
derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de
înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia,
în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. f) este prevăzut în anexa nr. 2D la HG nr.
611/2008, cu modificările și completările ulterioare.
Adeverinţele care au un alt format decât cel recomandat trebuie să cuprindă elemente similare
celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile
ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării
activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi
calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu
dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie
însoţită de copia certificatului de încadrare într–un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele
originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz,
candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs
preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a
completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu
mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la
autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi
procedurii aprobate la nivel instituţional.
Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008, cu modificările și completările
ulterioare pot fi descărcate în format editabil de pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Reșița:
www.primariaresita.ro la rubrica organizare/anunțuri angajare/formulare de înscriere și documente
necesare/ funcționari publici.
Data, ora şi locul organizării concursului:
Proba scrisă se va desfășura în data de 23.01.2024, ora 1100 la sediul Primăriei Municipiului
Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1A, iar interviul va avea loc la o dată ulterioară, comunicată în lista
de afișare a rezultatelor probei scrise, cu respectarea prevederilor art. 56 din Hotărârea de Guvern nr.
611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici,
cu modificările și completările ulterioare .
Pentru funcţiile publice de execuție scoase la concurs, durata normală a timpului de muncă
este de 8 ore pe zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.
BIBLIOGRAFIE și TEMATICA:
pentru funcția publică de execuție de inspector clasa I grad profesional principal:
1. Constituția României, republicată
cu tematica Drepturi, libertăți și îndatori fundamentale ale cetățenilor, Administrația Publică
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,
republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica integral
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu
modificările și completările ulterioare
cu tematica integral
4. Titlul I și II ale părții a VI–a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și
completările ulterioare
cu tematica Titlul I și II ale părții a VI–a
DIRECȚIA BUGET, FINANȚE–CONTABILITATE, RESURSE UMANE
Serviciul Gestionarea Resurselor Umane, Salarizare
Adresa: Piața 1 Decembrie 1918 Nr. 1A, Tel./Fax: 0255/221677 / 0355/080288,
E–mail: resurse.umane@primariaresita.ro
5. Legea nr. 363/2018 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter
personal;
cu tematica integral
6. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
cu tematica integral
7. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Titlul IX – Impozite și Taxe Locale
8. Hotărâre nr. 1/2016 – Partea I pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015
privind Codul fiscal;
cu tematica Titlul IX – Impozite și Taxe Locale
9. Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscală cu modificările și completările ulterioare
cu tematica TITLUL I – Dispoziții generale TITLUL II – Cap. II TITLUL III – Cap. II, IV, VI TITLUL V –
Cap. I, II, III, IV, VI TITLUL VII – Cap. I, II, III – art. 173 și art. 183.
pentru funcția publică de execuție de inspector clasa I grad profesional asistent:
1. Constituția României, republicată
cu tematica Drepturi, libertăți și îndatori fundamentale ale cetățenilor, Administrația Publică
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,
republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica integral
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu
modificările și completările ulterioare
cu tematica integral
4. Titlul I și II ale părții a VI–a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și
completările ulterioare
cu tematica Titlul I și II ale părții a VI–a
5. Legea nr. 363/2018 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter
personal;
cu tematica integral
6. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
cu tematica integral
7. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Titlul IX – Impozite și Taxe Locale
8. Hotărâre nr. 1/2016 – Partea I pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015
privind Codul fiscal
cu tematica Titlul IX – Impozite și Taxe Locale
9. Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscală cu modificările și completările ulterioare
cu tematica TITLUL I – Dispoziții generale TITLUL II – Cap. II TITLUL III – Cap. II, IV, VI
Atribuțiile din fișa postului pentru fiecare funcție publică de execuție pentru care a fost demarat
concursul, vor fi afișate la la sediul Primăriei Municipiului Reșița, odată cu afișarea anunțului.
Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Municipiului Reșița, Str. Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1A,
Serviciul Gestionarea Resurselor Umane, Salarizare, telefon 0255/221677, Fax: 0355/080288, persoana
de contact Blaga Sabin, șef serviciu, e–mail: resurse.umane@primariaresita.ro.
P R I M A R,
POPA IOAN
DIRECTOR EXECUTIV, ȘEF SERVICIU,
Asofroniei–Uzun Maria Blaga Sabin
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.