Termenul pentru persoanele fizice care se pot înscrie în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate a fost finalizat prin ocuparea a 394 de locuri.
Documentele necesare pot fi descărcate conform procedurii interne de lucru publicată pe site-ul Primăriei Municipiului Reșița https://www.primariaresita.ro/…/PROGRAMUL+LOCAL+RABLA….
Acestea pot fi depuse online sau fizic:
– personal la Centrul de Informare și Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Reșița – Piața 1 Decembrie 1918 nr. 1 A;
– prin e-mail-ul programului rablalocal2023@primariaresita.ro – în format electronic pdf. – lizibil.
După semnarea contractului de finanțare cu Primăria Municipiului Reșița, pentru a beneficia de stimulentul pentru casare de 3.000 de lei, beneficiarii programului vor casa și radia din circulație și din evidența fiscală autovehiculul uzat.
TERMENE DE DEPUNERE ACTE ȘI FINALIZARE PROCEDURĂ
Depunerea documentelor se poate face până în data de 29 decembrie 2023
predarea autoturismelor spre casare și realizarea radierii la serviciul de înmatriculări precum și din evidențele fiscale ale municipalității se poate face până la data de 29 februarie 2024

În termen de 30 de zile de la prezentare documentelor de casare și radierie Primăria Reșița va efectua plata stimulentului în valoare de 3 mii de lei.
Detalii suplimentare se oferă la tel. 0255221964.
Lista persoanelor acceptate în program poate fi consultată în link-ul de mai jos.
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.