Relatata chiar de domnia sa pe Facebook:
Astern aceste randuri dupa o zi tumultoasa. Intalnire de dimineata cu proprietarii scolilor de soferi. Stabilim de comun acord ca traseele zilnice sa evite zonele de lucru, astfel incat sa decongestionam traficul de “elevii” incepatori. Urmeaza PAEDC. Planul de actiune pentru energie durabila si mediu, strategie obligatorie pentru accesarea de fonduri europene pe cele doua componente, energie si clima.
Vizita pe santier. Observam in zona Funicularului infiltratii de apa in zona sapaturilor pentru terasamentul liniei de tramvai. Vine din barbacanele care degajeaza presiunea apei din Dealul Golului. Discutam telefonic solutii. Maine la 10:30 intalnire pentru concluzii. Probabil vom fora orizontal pentru degajarea naturala a apei care ajunge accidental sub fundatia liniilor.
Urmeaza o noua sarja de ploi. Analizam zona Govandari, Republicii, cautam potential de imbunatatire a colectarii apelor. Gasim solutii si le vom pune in practica. Inclusiv intre Mol si OMV.
Decidem sa inlocuim si caminele din carosabil in Govandari, acolo unde, dupa frezare, s-au mai gasit cca 150, peste cele 185 din proiect. Vom folosi camine inteligente, mai scumpe, dar care nu troncane la fiecare trecere.
Spre seara mai descoperim ca Arhimede e viu (!). La pasajul TMK s-a decis instalarea unui bazin pe post de “rezervor”, care sa colecteze apele de ploaie atunci cand canalizarea din pasaj nu face fata. Ploile din dupa amiaza asta au impins bazinul in sus, ca pe o cutie de chibrite…
Nu i bai, maine o luam de la capat. Inchid discutia telefonica avuta cu unul dintre cei doi ingineri PORR, spunandu-i ca-i invidiez pentru faptul ca meseria lor este una in care ineditul e la tot pasul, ca in timp ce spectatorii explica ce si cum trebuie facut, ei sunt in teren si trebuie sa inscrie!
Daca as avea acum 30 de ani, m-as face constructor! N-ai cum sa te plictisesti in meseria asta!
Noapte buna tuturor!
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.